55% van de besluitvormers gebruikt LinkedIn Content om de organisaties waarmee ze samenwerken te onderzoeken.
80% van de B2B-marketeers beschouwt LinkedIn als het meest effectieve socialemediaplatform.
4 van de 5 LinkedIn-gebruikers sturen aankoopbeslissingen.
80% van de B2B-leads komt van LinkedIn.
LinkedIn is 277% effectiever in het genereren van leads dan Facebook of Twitter.
64% van alle social media-bezoeken aan B2B-websites is afkomstig van LinkedIn.
Het aantal LinkedIn-berichten is x4 toegenomen. De responspercentages op LinkedIn-berichten zijn met 30% gestegen.
Slechts 1% van de LinkedIn-gebruikers plaatst wekelijks content = GROTE KANS!
1
Doelgroep bepalen en prospecten selecteren.
2
Profiel optimaliseren.
3
Connectieverzoeken sturen.
4
Conversaties opstarten.
5
Berichten opvolgen + mails sturen.
6
Afspraken boeken.
Voor ondernemers
die willen leren hoe
ze het zelf kunnen doen terwijl ze ondersteund blijven.
Voor ondernemers
die willen groeien
met hun eigen profiel, maar er de tijd niet voor hebben.
Voor ondernemers
die meer sales power willen zonder te
moeten aanwerven en opleiden.